Jag kände =)

Precis det gjorde jag,
imorse när älsklingen skulle pussa mig hej då för att gå till jobbet så kände jag på min mage,
och jag kände exakt hur bebisen låg,
det vart hårt.
Så jag tog älsklingens hand så han oxå fick känna =)
Mysigt =)


image34

Fick tips av mina kusiners mamma om attman skulle föra lite dagboksanntéckningar under graviditeten, så igår började jag skriva lite =) blir kul sen när lillen blir stor och får läsa det =)

Ne nu ska jag föna håret och sminka mig och sen vidare till jobbet! Har natten inatt.
Vill inte sova utan älsklingen bredvid mig =(

Älskar dig Patrik Mikael Overgaard

.:*Du är mitt allt*:.

image35


///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0