Inte min dag...

Neee usch det känns som att det inte är min dag idag,
det är jätte härligt väder och jag börjar jobba 13:00
=(
vill ju vara hemma och njuta av solen och inte jobba...

och sen när man är ledig så kommer det väl bli dåligt väder som vanligt
                                                    ...SKIT...

Den här dagen hade passat perfekt för en picnic med älsklingen,
men han jobbar ju också,
fast han slutar ju 16:00 och 21:00.

 Men det hade vart mysigt med picninc





Ne nu ska jag ut och sätta mig på balkongen en lien stund innan jag måste klä på mig...
Hoppas bara det inte kommer någon genting
*hehe*


          image42
Förr sommaren i saltis någonstans ; )


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du ville veta vilka som läser din blogg, jag är en av dom. Jossan i från sparreholm men bor nu i Farsta!

2008-05-11 @ 18:44:54
Postat av: S

Du har blivit utmanad, se min blogg:)

2008-05-11 @ 21:00:59
URL: http://sabinaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0