Good Morning!

Yes nu har jag vaknat,
Gud jag har inte sovit så här länge på ett bra tag!
Men jag tror det beror på att vi gick o la oss strax innan 02:00
och dom som var här igår satt ju och drack så man blir väll sliten av lukten hehe...

Tyvärr så förlorade finland sin match igår, inte glad över det. Men ikväll 21:00 blir det ännu en spännande match mellan finland-sverige (bronsmatchen) och jag vill ju så klart att FINALND ska vinna.

Kan ju säga att min pappa är hel finsk och min mamma halv finsk och halv italiensk,
så då blir jag 75% finsk och 25% italiensk.
Härlig blandning det där hehe.
Hett temprament det jag jag ; )
Men väldigt social och älskar att lära känna nya människor.

Hmm undra vad vårt barn kommer att bli?

Jag (mamma): 75% Finsk & 25% Italiensk
Patrik (pappa): 50% Finsk & 25% Dansk & 25% Svensk

Vad blir vårat barn då?

(är så dålig på att räkna ute det så om någon är villig så kan ni ju skicka en kommentar på vad vårat kära barn kommer att bli... En blandras ser jag iaf haha)

Ne nu tycker jag att älsklingen får ta och komma hem, han är nere på konsum och handlar frukost...
Jag är ju hungrig... : )

image73


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: sibel

God morgon :) hoppas du får en bra dag!

2008-05-17 @ 11:59:33
URL: http://www.sibeeel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0