God Morgon

Guuud vilket härligt väder det är ute,
så himla skönt. Är på jobbet,
gick upp för typ 1 timme sen,
sitter vid datan just nu med en kopp kaffe och skriver av mig lite.

Jaha min dag idag ser ut så att jag ska jobba fram till ca 13:00
sen åka till fisksätra för att visa min gamla lägenhet till en kille och sen njuta av vädret med älskade svärmor,
patrik och kusinerna. 

                       KUSINERNA:
  
          Isabella          &            Rebecca

Vi stannar kvar i fiskis ett tag efter som visningen är klockan 17:00 så vi äter middag hemma hos svärmor =)

Sen bär det av hem till Orminge och fortsätta njuta av dagen med älsklingen min <3

Du Är Mitt Liv Patrik

image38


Jobbar imorgon oxå
 =(
det är så typiskt eftersom det ska vara fint väder så är det klart att jag ska jobba hela helgen...
Men men, sen är ju det avklarat, så då är jag ledig nästa helg iaf 
=)
=)
=)



Har kikat lite på min statistik och det är ju några som läser min blogg, skulle vara kul och veta om det bara är personer man känner eller om det finns andra som läser min blogg också. Ni kanske kan skriva en liten kommentar om vem ni är och vart ni bor osv  =)
Skulle vara kul...


Bebis mår bra *hoppas* jag =)
Imorse när jag vaknade så kände jag återigen vart lillen låg någonstans, det var hårt där =)
Det är så himla spännande men ändå lite läskigt...
Men jag längtar så oerhört tills lillen kommer ut... jag är så nyfiken om vem lillen kommer att likna och om det är en pojke eller flicka.
Som jag nämnt tidigare så ska jag på ultraljud den 19:maj och jag hade tankar på att ta reda på vad det blir för något och patrik ville också det. Men sen så ångrade jag mig, det blir nog mer spännande och kika under filten när lillen kommit ut, Lr vad sägs?
Men det viktigaste av allt är att lillen är frisk och mår bra sen spelar det faktiskt ingen roll om det blir en pojke eller flicka.
Har redan bestämt namn om det blir en pojke, men är fortfarande lite osäker när det gäller flicknamn...


Ne nu ska jag ut på balkongen en stund och njuta av solen och sen fortsätta jobba...

Kanske uppdaterar mig lite senare =)




///Emmzii<3 

Kommentarer
Postat av: andersson

hallå emma! jag smyger in o kikar här ibland :P så nu vet du det ;) Kram Sandra

2008-05-12 @ 13:05:11
URL: http://ajaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0