En ny dag!

Vaknade för inte så länge sedan,
gud va skönt det var att få sova ut lite,
fast min mamma ringde först och väckte mig vid halv 10 och sen älsklingen runt 11:00 men jag lyckades somna om efter båda gångera.
Sitter nu och väntar på att rebecca ska höra av sig,
ifall hon och carro skulle komma eller inte.
Ska dammsuga lite snart också... Det behövs...

Är ledig idag iaf,
så det känns skönt,
men imorgon har jag natten till på lördag men det går bra =)
Har så mycket pappersarbete på jobbet som jag måste göra,
så då känns det bra att man jobbar natt,
för då hinner man göra klart allt det man ska.

Mår bättre idag, det var bara hormonerna som spökade lite igår, behövde väl gråta ut lite men efteråt kändes det jätte skönt och vi gick och la oss igen. Älsklingen höll om mig tills jag somnade =) *LYCKLIG*


image81 Jag har världens bästa pojkvän
Jag är den lyckligaste tjejen i hela världen ; ) <3


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Nämen ska Patrik bli pappa, det var som tusan. Jag gick i samma klass som honom för mååånga år sedan. Var även kompis med hans storasyster. Man frå gratulera till bebisen i magen : )

2008-07-01 @ 21:46:19
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0