Baka Bullar =)

Kom hem för ca 2 immar sedan,
tog 2 timmar komp så jag kunde få komma hem lite tidigare =)...

När jag kom hem så rensade jag klart alla pärmar och sedan satte jag igång med att baka bullar,
så nu står degen och jäser i köket...
Hoppas det blir goda bullar =)

Är ledig nu fram till tisdag =)   
*SKÖNT*

Ska på Carema festen imorgon på skansen,
vi ska äta på solidens restaurang och ha det trevlig,
temat är all sång på skansen,
så det kommer lite folk dit som ska sjunga för oss och med oss.
Blir nog jätte trevligt!

Usch är så himla nervös inför matchen mellan finland - ryssland imorgon.
Vill ju verkligen att finland ska vinna...
Bara att hoppas på det bästa!!!

Hmm,,,
kommer inte på någe mer och skriva,

men kanske skriver mer senare eller imorgon =)




///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0