Shoppat

Var ner till Orminge Centrum idag men Älsklingen för att handla lite mat hem, men det vart mycket mer än så.
Vi köpte spelet RISK 

Pussel på en jätte söt bebis

En ny kruka till min älskade "garderobsBlomma"

Ett nytt linne till mig =)
*haha* det matchar vårt påslakan ( i bakgrunden) ; )
Sen köpte jag en deo och en amningsBH.

Så lite nytt vart det idag iaf, fast det inte var meningen att det skulle bli så mycket hehe...


Satt och kollade igen lite bilder på min mapp nyss, hittade då mitt student foto, fy fan va hemsk man ser ut + att jag var ju inte så himla nykter på det där fotot hahaha ; ) Får väl lov och bjuda på det kortet...

Jag ser ju jätte sur ut, HAHA... Men det variaf en helt underbar student, ett minne för livet =)
Känns bra att få ha pluggat klart och så, och nu ska man bli mamma ; )



Ne nu drar jag mig härifrån en stund...
; )


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

min va för liten....Men man får väl inte byta underkläder eller?

2008-07-16 @ 15:51:41
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Pauline

Men Emma hur ser en annan ut då?? =) Fan va roligt vi hade den dagen.. DU... Vi måste fan träffas snart. Va allt för länge sen..

2008-07-16 @ 16:40:46
URL: http://paulinesvensson.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Lycka till i tävlingen! :D



Ha en bra kväll! :D

2008-07-16 @ 18:29:28
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0