Måndag morgon!

Känns väldigt ensamt här hemma nu,
det är första gången jag är ensam nu på över tre veckor.
Älsklingen jobbar ju, och jag är ledig idag!

Har ingenting alls att göra idag,
gjorde mina sysslor igår så därför ska jag bara vara hemma och ta det lugnt =)

Vill gratulera min Vän Sabina som fick en son i lördags kväll =)
grattis ännu en gång gumman,
och hoppas att du lägger ut kort snart så man får se lille Jason <3

Nu längtar jag ännu mer tills min älskade dotter ska komma ut...
Min Novalie <3



Snart har jag semester igen =)=)=)
De dagar jag jobbar är:
Denna Vecka - Tisdag 13-21
                            Onsdag 13-21
                            Fredag 13-24
                            Lördag 07-15

Nästa Vecka -  Måndag 13-21
                           Tisdag 13-21
                           Onsdag 13-21

Så ser det ut, så det är inte mycket kvar ; )

Den 24:e ska jag till MVC igen. Mäta magen och väga mig m.m.


Ne nu ska jag fortsätta läsa lite mer bloggar!



Saknar dig <3



///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

Asså jag ser fan framemot förlossningen....Lite konstigt men jag gör fan de hehe:D

Men jag lär väl ändra mig när värkarna sätter igång hehe:) Jag vill ha ut min lillpojke nu....Önska dom här sista 9 veckorna går snabbt som bara den:)

Hur är det med dig? Kraam

2008-07-14 @ 15:36:52
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

hehe min sparkar inte så mycke men han vrider och vänder på sig hela tiden...och hickar:D hehe

2008-07-14 @ 17:51:16
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0