Härlig dag!

Har precis ätit frukost,
gick ut på balkongen och kollade vad det är för väder,
och det är mulet =)=)=)
vart över lycklig hehe nu slipper jag den stekande värmen och att få dåligt samvete för att jag inte vill ut när det är varmt ; )
så det känns skönt.
Sitter och väntar på att en tjej ska ringa min mobil, hon ska köpa min gamla soffa!
Vill bara bli av med den nu så jag kan städa här hemma och fixa till vardagsrummet lite =)

Imorgon eller på torsdag åker jag och älsklingen till Malmköping och på fredag fortsätter hela familjen till Sundsvall, eftersom min morbor Davide ska gifta sig på lördag. Jag och älsklingen ska bo på ett fyra stjärnigt hotell så det ska bli mysigt!

Så nu har jag skrivit av mig lite,
ska fortsätta glo runt på nätet lite till sen lägga mig i soffan ; )


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Jessi

nu känns det faktiskt skönt med lite moln ;)

2008-07-29 @ 12:15:07
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: Marina

Svar: Okej, jag ska adda dig på msn, så kan du berätta hur du vill ha designen. Jag gör det senare för att jag ska strax fara till stranden. :) Vi hörs!



Ha en bra dag! :D

2008-07-30 @ 13:46:37
URL: http://marinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0