Gravidtest tagen från EnBebisIMinMage ; )

Namn:  Emma
Ålder:  21 (87:a)
Graviditetssymtom: Ont i brösten, och börjar bli rund ; )
Positivtgravtest i vecka: ca 2 ungefär, tog ett blodprov på sös som visade positivt

Då berättade jag för...
Mamma och pappa:
runt vecka 8 kanske
Min bästa kompis: samma
The girls: samma

Min barnmorska heter:  Lena
Vikt vi inskrivningen:  ....
Vikt vid förlossningen:

Mat jag är torsk på (favviscraving): Allt
Mat som får mig att vilja kräkas: Inget

Illamåendet började: har inte mått illa eller spytt en enda gång =)
Och slutade: ....

Mina första mammakläder: runt vecka 17
Min största modetabbe: ....

Första bebisprylen: fick en massa bebiskläder och leksaker utav mamma!

Då kände jag första sparken: runt vecka 19
Vi tror att bebisen i magen är: en flicka, får veta vad det är imorgon =)
Namn vi funderar på: pojke=Kimi & Flicka=Novalie(osäkert)

Grejer som händer med min kropp: Magen växer
Så motionerar jag: Går mycket på jobbet.

Konstiga grejer jag gör under min graviditet: Gråter och gnäller ; )
Konstiga kommentarer jag får höra:  Inga än så länge.
Konstigaste bebisrådet: Har inte fått något konstigt ännu

Värsta gravidminne: Har inget just nu
Bästa gravidminne: Att ha bestämt sig att vi ska behålla det, och fick se bebisen på UL ; )

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

joo jag vet vem han är...hehe:) Jag va kompis med Malin förut...Eller vi gick i samma skola fast hon ett år under mig tror jag:S hehe

Jag betalade 1200 för det och det va verkligen värt pengarna:D hur mycke ska ni betala...Ska ni bara ha köns bestämning eller massa bilder oxå?

Vi fick redan på rutin UL reda på att det va en pojke....sa dom inget till er på UL?

2008-07-01 @ 21:13:47
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: enbebisiminmage

jag accepterade:)

2008-07-01 @ 22:29:48
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: S

Hej:D Äntligen lite uppdatering;)

Spännande imorrn! Då måste du berätta för alla som är lika nyfikna som jag vad det blev:P hehe

2008-07-01 @ 22:35:16
URL: http://sabinaa.blogg.se/
Postat av: S

Bra:D

2008-07-01 @ 22:49:33
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0