Fredag

Japp idag är det fredag och jag ska jobba natt!
sitter vid datan nu, ska fixa mig om en stund och sen åka till jobbet runt 12:00.
slutar jobba imorgon klockan 15:00.

Längtar redan efter patrik, fast han inte vart borta så många timmar,
gick upp med honom vid 06:30 en stund imorse innan han åkte till jobbet,
sen somnade jag om och vaknade av att Madde skickade ett sms till mig vid 10:00.
Men nu är jag iaf uppe...

Nu när posten kom så droppade det ner en katalog från BABYLAND =)
Fanns en massa roligt i den.
Och barnvagnar med. Måste väl sätta igång och börja handla hem grejer har typ ingenting fortfarande... Hmm..
Jaja det hinns nog med hehe ; )


Älsklingen min <3


Höres ; )

///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: Anna

På babyland kan du köpa allt du behöver och lägga undan det. Om något skulle hända tvitvitvi så behöver du inte hämta ut det.

Vi hade ingenting mer än ett ombyte hemma

2008-07-18 @ 18:01:30
Postat av: S

Ok va kul. Ja självklart:D

2008-07-22 @ 15:07:59
URL: http://sabinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0