Filmkväll!

Igår hade jag och Patrik en liten filmkväll, låg och kollade på film och myste!
Så gosigt sååå ; )
Längtar tills han kommer hem, han jobbar egentligen till 16:00 idag, men eftersom det inte finns så mycket att göra på hans jobb under sommartid så sa han att han skulle vara hemma strax efter 12:00 HÄRLIGT!

Alttså jag måste bara få skriva av mig hur lycklig jag är! Jag har aldrig varit så här lycklig. Allt är helt perfekt! Vi bor tillsammans i våran underbara lägenhet, där jag alltid velat bo, vi är förlovade och vi ska ha barn! visst har det gått lite snabbt men känns det rätt så är det rätt!
Patrik Overgaard är mitt allt <3

   
            Patrik                                    Novalie                                    Emma

Min älskade familj <3

Ne nu ska jag börja göra mig iordning, ska möta älsklinge snart <3<3<3


///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: em

grattis till bebisen (: vad mysigt

2008-07-17 @ 11:41:50
URL: http://golander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0