Dagen snart över...

Yes, har avverkat MVC och visningen idag, skönt... Allt var bra på mvc så det känns skönt!

Längtar till imorogn då vi ska göra 3d/4d ultraljudet och få veta vad det är för kön på lillen därinne =)=)=)
Mormor kommer och hämtar oss på morgonen sen tar vi bilen in till stan, sen får hon ju faktiskt köra hem oss också eftersom det är strejk... usch usch usch!!!


Ne nu ska jag lägga mig på soffan med älsklinge och kolla lite på Jerry Springer hehe... Sjukt program det där men satans kul :P


Kraaaaaaaaaaaam

///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

Jag bor i fiskis:) Är 18 år:)

Jag va också på 3d UL dem 12/6 fyf an vilken upplevelse det är...Det är helt sjukt:D

2008-07-01 @ 19:33:43
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0