Buzz...

Jaha sitter och väntar på att Rebecca och Lasse ska komma över och fika och spela lite Buzz =). Ska bli skoj!!!

Längtar jätte mycket till imorgon då vi köper den nya cd-rom spelaren vill ju lägga in mer bilder =)=)=)
Kollade på cd skivan genom dvd:n, vilka härliga bilder på min Lille <3


Imorgon ska antagligen älsklingens lillasyster sova över hos oss, och på fredag ska vi bara mysa eftersom att jag åker bort en vecka på lördag till dalarna som sagt var med jobbet! kommer att sakna min älskling jätte jätte mycket!
Vi får se om han tycker att magen växt något efter en vecka som han inte har sett mig  : )

 <3



///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Fina namn : )

2008-07-03 @ 18:08:16
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0