Buss Strejk!

Japp nu är det buss strejk,
tur att vi har svärfar och min mormor som ställer upp både idag och imorgon på att köra oss dit vi ska...
Hoppas det inte  håller på alltför länge,
man vill ju kunna komma någonvart nu när man har semester,
visserligen åker jag ju till dalarna på lördag men ändå...

Idag klockan 13:00 ska vi vara på MVC på nacka sjukhus, mäta magen och så där...
Sen klockan 16:00 ska jag visa min lägenhet i fisksätra för sista gången...

sen blir det väl att vara hemma med älsklinge o ta det lugnt eftersom vi inte kommer någonstans sen. HEHE..
Får väl gå ut och promenera...

Sitter och undrar ifall det är någon som läser min blogg fast jag inte använt den på länge?!
Om det nu är någon som gör det så kan ni väl skriva vem ni är och vad ni heter och ålder, sen kan jag ju alltid gå in på eran blogg och läsa den =)

Tack!

 Och magen växer ; )

Ne nu är jag hungrig, ska gå och äta frukost =)=)=)

///Emmzii<3

Kommentarer
Postat av: enbebisiminmage

jag läser din blogg

2008-07-01 @ 12:20:53
URL: http://sussiem.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag läser din blogg

2008-07-01 @ 18:27:23
Postat av: Sandra

jag läser fortfarande emma! bra att du börjat skriva igen.. måste ju få veta hur det går med bebben ju :)

2008-07-01 @ 18:46:00
URL: http://ajaa.blogg.se/
Postat av: Jossan

Heej! Jag Läser oxå din blogg fortfarande!!

Kram Jossan

2008-07-02 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0