Måndag!

Haha Finland vann mot Sverige igår med 2-1 ; ). Yes vi e bäst hehe... en riktigt bra match var det, hade hjärtklappning under typ hela matchen hehe... riktigt grym va den...

image6

Jaha sitter hemma nu iaf, ska ta 2 tåget in till stan o möta min "Mirre". Ta en fika o snacka skit o glo runt lite...

Börjar jobba imorgon igen efter ca 5 dagars ledighet, ska bli skönt o jobba igen, blir så uttråkad när jag sitter hemma själv, o killen jobbar : (

Måste tacka Madde oxå, min arbetskamrat som verkligen ställer upp. Om du läser detta så vet du vad jag menar ; ). Tack så mycket gumman!

Nehe nu har jag uppdaterat lite iaf!

Ska fixa i ordning mig nu så jag inte missar tåget : P

/// Emmzii <3

Jag & Miretta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0