Lite roligt!

En uppgiven man sa:
- Man skulle ha varit  dammsugare. Då hade man blivit tagen på slangen, fått påsen tömd och blivit utlånad till grannkärringen.


Kvinnan i affären:
- Varför i allsindar är denna lilla handväska så dyr?
Expediten: Ååh, den är gjord av penisskin, smeker du den blir det en resväska!


Han: Jag kan inte sova.
Hon: Varför inte då?
Han: Jag har en sån jävla "ståpelle" så det finns inte skinn kvar att stänga ögonen.


De sägs att kondomer ger säkert sex. Det stämmer inte...
Nu har jag gått med samma kondom i 14 dagar och har fortfarande inte fått sex.


Posten i Norge har gett ut ett frimärke med bild på ett kvinnokön,
men blev tvugna att kalla tillbaka det,
för folk fattade inte vilken sida som skulle slickas.


En dam skulle köpa en 30 cm falukorv i charken. Expediten frågade om den skulle skivas?
Då drog damen upp kjolen och frågade:

- Ser det här ut som en jävla CD-växlare lr?


Frun ställer sig naken framför den stora sovrumsspegeln.
-Älskling, säger hon, jag ser en gammal kvinna i spegeln här. Ansiktet är rynkigt, tuttarna hänger nästan till midjan, och min rumpa säckar en kilometer, jag har feta ben och armarna är sladdriga.
Hon vänder sig till sin man och säger:
- Snälla älskling, säg något positivt så jag mår bättre.
Han tänker allvarligt en stund och så säger han:
- Det är iaf ingen fel på din syn.


Sådär, nu har ni haft lite roligt att läsa.
Nu ska jag förbereda mig inför en nattsömn...

God Natt på er ;)

/// Emmzii <3

Kommentarer
Postat av: Mia

Ha haaa riktigt roliga :-D

2008-02-01 @ 23:38:03
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0