God Morgon !

God morgon :)

Vaknade här för en halvtimme sedan av att min älskling ringde o väckte mig,
fast det var ju jag som bad honom ringa mig så att jag inte försov mig nu när jag har haft natten.
Har bryggt kaffe och tagit en morgon dusch ..
                 Mmm ; )
Sitter nu med mitt nybryggda kaffe vid datan o skriver en liten morgon blogg innan dagens arbete börjar!

Idag ska jag iaf hjälpa en boende med att laga 2 olika maträtter och sedan ska jag klippa honom.
haha,
har ju sagt till honom att jag inte kan klippa men han säger att det e lätt med e rakmaskin.
                                                          Vi får väl se :P


Slutar ca 15:00 idag, ska då iväg till Forum för att hämta min mobil på Phone House,
hoppas den funkar nu då, tycker att alla "nya" telefoner går sönder jätte lätt.
Usch... Det kanse var bättre då man hade Nokia 5110. 3210 m.m.
Dom va ju lite mer hållbarare fast inte lika fina som dom nya telefonerna i dagens läge hehe...
Aja efter det ska jag hem och hjälpa min killes syrra o hennes kille att flytta hit tillbaka till Sthlm ; ). sen får vi se vart kvällen leder en, är ju ledig morgon iaf, så det känns ju skönt!


Nehe nu ska jag nog ut på balkongen o ta min första morgon Cigg, *brrr* fryser redan bara jag tänker på det hehe...
Hörs sen : )


Peace


///Emmzii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0