First Time

Har nu skaffat en blogg för att se om det e kul.
Det var min mycket goda vän Veronika som visade sin och det såg skoj ut...

Är iaf på jobbet, har jouren inatt, slutar 15:00 morgon... Saknar dock min älskade P jätte mycket. Men vi bor ju tillsammans så jag ser ju honom imorgon igen...

Uppdatering från det nya året:

* Förlovat mig
* Flyttat ihop med P
Helt underbart.........

Jaha vad kan man mer "förtella" då?!

Söker ny lägenhet med P, vill inte bo kvar där vi nu bor... Vill ju helst till Orminge, nära o bra till Veronika :P...

Längtar jätte mycket till nästa söndag, då e det Sverige - Finland i globen (hejja Finland :P) o då får jag träffa Mamma, Lillebror o " pappa" :) längtar som F*N ;)

Aja det här får väl duga för idag, får väl se när nästa uppdatering blir =)

Ha det

/// Emmzii <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag var ju och såg det i Globen. Mycket underhållande :P

2008-04-28 @ 21:14:07
URL: http://linnrenman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0