Alla Hjärtans Dag

Idag e det alla hjärtans dag : )...
Blev väckt idag av en kompis typ 08:20 imorse hmm inte bra! man ska inte väcka mig så tidigt, o speciellt inte när jag e ledig men men. Kom ju iaf iväg till forum idag, åkte med Rebecca : ) Trevlig trevlig.

Väntar nu på att min Älskling ska komma hem, han e hemma runt 18:45.
sen ska vi till Rebecca o hennes Karl o ät middag o sen hem till Älsklingens mamma o ha en alla hjärtans dag fika o sen hem o mysa ; )

Usch har natten imorgon plus att jag jobbar söndag oxå, så hela helgen blir det : ( kommer ju sakna min älskling!

Fast ibland så e det bra att man kommer ifrån varandra lite men men.

Nehe ska forstätta o glo runt lite på nåtet o sen ta en "power Nap" på soffan : P

Ha en bra alla hjärtans dag <3


/// Emmzii <3




                                                                                                Jag Älskar dig
                                    
                                                             image10
                                                                                                              Föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0