väntar och väntar...

På att Veronika ska vakna och ringa mig =)

Gick upp strax efter 8 idag, eftersom jag har lite ärenden i sickla och forum sen.
Har druckit en kopp kaffe med älsklingen och nu har han gått till jobbet.
Lillstumpan ligger fortfarande och sover i våran säng.
Hon bökade lite när jag satte på datorn eftersom den låter något fruktansvärt,
men vi får ju den nya datorn idag som Patrik har beställt =)

Natten har iaf vart bra,
hon var lite grinig där vid halv 5 imorse men det gick över efter jag bytte blöja och ammade.

Ska sätta  mig nu och läsa lite bloggar,
skriver mer sen

Kram


                                                    Hjärtat Mitt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0