Trevligt

Har haft en jätte trevlig dag idag med Veronika och Novalie.
Först åkte vi till sickla och fixade med min mobil på PhoneHouse,
sen åkte vi till forum, träffade simret en snabbis och sen gjorde vi vårat ärende där också.
Efter det åkte vi hem till mig,
lagade lunch och kollade på tv,
alla vi 3 somnade en stund, skönt och få vila lite.
Veronika gick för en liten stund sedan och Novalie ligger och sover,
har bärselen på mig eftersom hon inte vill ligga i sing säng eller själv,
så jag får gå runt och bonka på henne här hemma hehe.
Känner mig son en känguru ; )

Nu ska jag gå och hänga upp tvätt och sen börja med middagen.
Det blir kyckling och ris med jordnötssås ; ) Mmm Smarrigt!

Älsklingens nya dator har kommit också,
så måste stänga av den här nu så han kan byta när han kommer hem.

Bloggar kanske lite senare,
Ha're så länge


: -x

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade jätte trevligt i dag gumman =)

2008-12-15 @ 19:43:20
URL: http://veronikanordberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0