Stan

Var idag som sagt på bvc,
lillen var lite undernärd eller vad man säger så nu
ska jag ge ersättning morgon och kväll efter
amning av båda brösten och under dagen så ska jag bara amma.
Får hoppas det blir bättre nu!
Nu ligger hon iaf i sing säng och sover som en stock,
hon fick ersättning för en stund sedan eftersom hon inte fick imorse.

Idag har vi iaf vart och ätit lunch med min familj inne i stan,
efter det så promenerade vi genom gamla stan och kollade på julmarknaden,
älsklingen hittade en 100 lapp på marken där ; )
det var iaf jätte mysigt, efter det åkte vi hem,
gick en runda genom centrum och handlade julklappar
till mina 2 kusiner Isabella och Rebecca och sen gick vi hem.
Min mormor är här nu också och sa sova över till imorgon,
just nu står hon och griljerar julskinka =)
och jag och patrik ska ner till affären efterson hon glömde köpa lite grejer.

Hörs kanske senare!




/Glad mamma med mätt och belåtet barn

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken sötnos till dotter! :)

2008-12-23 @ 18:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0