sista inlägget

För ikväll ; )

Mina 2 älsklingar sitter i soffan och kollar på Prison Breake.
Inget program för mig det där inte.

Såg Blondinbellas lilla tv-show som hon har i 5 minuter på TV400,
helt jävla värdelöst,
jag säger som Veronika sa i sitt sms till mig,
hon e så himla bortskämd.
Står och pratar om hur jobbigt det är att diska,
att man förstör sina händer och bla bla bla.
Sen ger hon "tips" hur man kan sminka sig som kändisar med glitter i ansiktet.
Så säger hon så här: - vi vanliga människor kan också sminka oss som kändisarna...
Daaaah, vem som helst kan ju köpa glitter rouge på HM eller kicks eller vart man nu vill köpa det,
hur enkelt som helst!
Ne usch, det var riktigt tråkigt att kolla på det.
Hon kan hålla sig till sin blogg istället för att vara med på tv.

Imorgon har jag och Novalie inget speciellt planerat,
jag har bara ett samtal jag måste ringa men sen e det lugnt.
Veronika ska höra av sig när hon e klar i skolan,
hon slutade vid 12.
Så jag får väl vänta på henne då ; )

Ne nu ska jag läsa lite bloggar och sen blir det läggdags...


: )


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag och Freija har bokat tåg till den 23 dec så då åker vi ner till sthlm, stannar ett par dagar sen åker vi hem igen. Det är en lång historia... fråga Karro hon vet, pratade med henne i Söndags.

2008-12-15 @ 22:44:25
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0