räcker jag till?...

Novalie har vart grinig ett par dagar nu,
och vi har hela tiden trott att hon har ont i magen!
Men herregud,
vi har inte ens tänkt på att hon kanske får i sig för lite mat.
Jag ammar ju nästan hela tiden känns det som,
men idag så testade vi att ge henne ersättning efter att jag ammat med båda brösten,
och hon klunkade i sig dem 60 ml extra som vi gjorde åt henne.
Känner mig nedstämd för jag vill ju verkligen amma,
nu när allting verkligen har kommit igång med amningen och jag tycker att det är en mysig stund,
då ska man inte räcka till längre.
Hoppas jag får ett vettigt svar imorgon på BVC,
tänker gå ner dit fast jag inte har en tid först nästa tisdag.
Hoppas på det bästa nu...




/Ledsen Mamma som vill Amma!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh inte kul. Hoppas att hon får i sig tillräckligt av amningen. jag fick ju sluta mot min vilja men inte för att de inte fanns mjölk för de fanns de men jag rasade i vikt och blev beordrad att sluta för min egen skull. I början försökte jag kombinera amning och ersättning men de blev ju bara pannkaka av allt och jag fortsatte rasa i vikt så jag fick sluta helt. Lillan fick ersättning från att hon var 2 veckor, visst funkade det bra och så men de känns som man förlorade den där mysiga stunden.



Men man får väl se det positivt då vart vi helt plötsligt två som kunde turas om att mata.



Hoppas att allt löser sig : )

2008-12-22 @ 22:26:27
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0