mysigt!

Vaknade strax efter 6 av att Novalie gnällde,
gick upp och bytte blöja på henne,
gav hennes droppar som hon ska ha och gick och la mig och ammade.
Hon åt och åt, var jätte hungrig.
Låg då och funderade varför?!
men kom ju på att hon har ju sovit i 6 timmar utan mat,
hon måste verkligen ha varit mätt och belåten igår när hon somnade.
Nu har jag iaf ammat henne och hon somnade om, djupt.
Själv är både jag och Patrik pigga.
Antagligen för att man själv sovit i ca 6 timmar i sträck =).
Patrik håller iaf på och sätter på kaffe åt mig och gör varm o'boy åt sig,
ska sätta på en maskin snart också, så man har det gjort idag =)...

HA HA jusste, måste bara berätta:
Igår natt när vi skulle sova så låg Novalie och klämde.
jag låg och skrattade och sa till Patrik att hon bajsar,
medans han bara sa att hon ligger och trycker och pruttar.
Så vi slog vad, och jag vann =)
tänker inte säga vad han skulle få om han vann,
men jag vann iaf en fotmassage =)
Så den ska jag utnyttja senare idag haha... 
Så roligt man kan ha om ett barn ; )

Kaffedags ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0