mätta och nybadade

Det vart pyttipanna med kötbullar och ägg,
som en enda stor röra,
 gott och snabbt gick det att göra.

Efter maten kollade vi på unga föräldrar.
Alla unga föräldrar på det där programmet har gjort slut med sina killar,
jag förstår att ett barn är mycket ansvar och det tär jätte mycket på förhållandet.
Men ändå, man måste försöka bita ihop.
Jag och patrik har också våra små gräl,
men jag skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan honom.
Han är verkligen mitt allt.
Men sen finns det i och för sig dom som verkligen har försökt att hålla ihop fast det inte går,
då e det ju bättre att man gör slut och förblir vänner,
det e ju bättre för barnet med glada föräldrar än föräldrar som bråkar hela tiden.

Aja iaf, efter programmet så badade jag och Novalie i badkaret,
mysigt men det vart väl lite kallt för henne efter en stund och då vart hon gnällig.
Sen smörjde jag henne med baby olja och gick och la oss i sängen och ammade.
Gud så mysig hon är efter ett bad, doftar som världens godaste bebis och håret står åt alla håll och kanter hehe.
Och nu ligger hon och myser med sin pappa..... Mammas Lilla =)
När jag tänker på henne så värmer det om hjärtat så himla mycket,
jag verkligen älskar min lilla familj, dom är mitt allt.
Visst kan jag känna att jag blir trött på Novalie när hon gnäller 90% av dagen,
men dom där små 10% som hon är glad tar över så mycket,
så man glömmer att det var skit jobbigt för 5 minuter sedan och att man höll på att gå i taket.
Älskar henne otroligt mycket och nu väntar jag med stor längtan tills hon börjar göra en massa framsteg.

Klockan 21:00 kommer DHW sista programmet för den här säsongen,
Älsklingen min köpte Ben & Jerrys glass till mig med smak av jordgubb och cheesecake
Mmmm... va jag ska njuta av den sen vid nio...

Ska kolla lite på tv nu,
men hörs kanske senare eller imorgon!


.:*Kram*:.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0