Magknip

Inatt hade Novalie magknip igen, så det vart inte mycket sova.
Eller jag fick sova lite iaf för Patrik var så snäll och tog hand om henne förutom när hon skulle ammas.
Hon har vart gnällig hela dagen idag också, så jag antar att det inte väntar en speciellt härlig natt inatt heller.

Idag har vi iaf inte gjort så mycket, bara vart nere i centrum en snabbis och hämtat ut lite grejer från posten.
Nu är alla julklappar färdiga.
Inslagna också, så nu väntar vi bara in julen här hemma =)

Igår var Veronika hemma hos oss, gjorde mig sällskap när jag skulle göra julkola.
Jag började lite smått men det slutade med att veronika fick stå och röra om, sen tröttnade hon och då fick Patrik göra det sista.
Men gott vart det iaf!

Ska glo runt lite på idol saijten nu, har verkligen fastnat för idol.
Speciellt Kevin, han e min favvo =)

Hoppas ni får en härlig natt!


Kram!



Novalie med sin Faster!


 


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hon är så söt eran lilla tös!

2008-12-05 @ 11:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0