Lovade...

Här kommer lite bilder som jag lovade i det tidigare inlägget =)
Titta och njut hehe!


                     Novalie och farmor <3
     


                                   En massa mys mellan Mor & Dotter
        
     
     
        
 Världens underbaraste bebis <3



Ajuste här är lite bilder från Lucia tåget som jag var och kollade på i fredags i fiskis.
Det var lilla Mathilda jag var där för,
så här kommer bilderna på henne =)
     
     
  



Så där, nu ska jag borsta tänderna och sen natta min lilla älskling!

Sweet dreams : )

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vilka fina bilder och Thildan var ju super söt! : )

2008-12-15 @ 21:46:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0