Libanesiskt

Kom hem strax efter 22:00 från en Libanesisk restaurang som heter Al Sarab och ligger på regeringsgatan.
Jobbet hade sin julfest där, hur trevligt som helst och mycket god mat!
Fast jag längtade hem väldigt mycket efter Novalie och Patrik.

Det hade gått ganska bra på hemma frånten fram till 20:00 då hon började gnälla och skrika.
Patrik hade gjort ersättning åt henne men hon vägrade dricka det, spottade bara ut det och skrek mer.
Njöt gjorde hon verkligen när jag kom hem med tuttarna hehe. Lillan då : (

Nu ligger hon iaf i sin säng och myser med sin snuttefilt och nappen.
Ska snart gå och lägga mig, är övermätt och jätte trött!!!



Sweet Dreams

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Var de första gången du var utan lillan?



Hoppas ni får en fin helg och krama lilla tjejen från mig : )

2008-12-06 @ 10:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0