Jobbet!

Idag var jag och Novalie på mitt jobb och hälsade på,
dom hade fixat ett litet "julbord" med lax och skinka.
Mmm smällde i  mig en massa lax, grymt gott.
Novalie fick även ett paket av mina arbetskamrater,
det var en jätte fin klänning och en kofta och strumpbyxor,
kan ta kort på det senare och lägga in på bloggen.
Fast kläderna var för en 1 åring så dom får hon använda nästa år vid den här tiden hehe.

Efter jobbet så promenerade vi till Ica Maxi och köpte en sista sak till Patrik som fyller år på fredag.
Sen mötte vi Savis och gick hem till henne en stund.

Kom hem för en liten stund sedan,
har skalat potatis och morötter,
sen ska jag steka falukorv!
Ska göra korvsoppa ; )

Ne nu börjar Novalie tröttna på och sitta vid datorn med mig.
Blir och amma lite framför tv:n nu.

Kram!

Kommentarer
Postat av: tessan

Mm, mumsigt vad gott med julmat! Vad snällt av dina arbetskamrater att ge en present till Novalie :)

Hoppas allt är bra med dig gumman?

Miss you!

Hälsa Patrik och pussa Novalie :)

puss puss Tessan

2008-12-17 @ 18:10:09
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0