inte trött

Sitter i köket nu framför min bärbara och planerar inför dopet som vi ännu inte bestämt när det är dags!
bara dom närmaste blir över 60 pers, så tror det blir att bara bjuda dom närmaste.
Vet inte riktigt vad man ska bjuda på heller och om man ska göra inbjudningskorten själva eller beställa, dyrt kommer det bli iaf!
Men hon e värd det.

Novalie ligger iaf och sover nu, borde också sova men jag e inte alls trött.
Älsklingen sitter och kollar på prison break, tycker själv inte om den serien, eller jag har ju inte gett den ett försök men men.

Imorgon har jag och Novalie inga planer, bara vara hemma och ta det lugnt.
Va ju på mvc idag och sen följde svärmor med hem till oss en stund.
Efter att svärmor åkte så låg novalie och vilade och jag far runt och plockade och diska.
Sen när älsklingen kom hem så dammsög han och jag lagade middag.
Så nu känns det som ett hem igen =), tände en massa ljus i lägenheten, vart jätte mysigt.

Nehe, om man kanske skulle sätta sig och läsa andras bloggar en stund =)



Kram!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag är ju inte direkt en stjärna på bloggdesign... men jag kan litegrann... har ju gjort min själv fast den är ju ingen höjdare : )

2008-12-08 @ 22:57:21
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag kan absolut försöka : )

lägg till mig på msn, [email protected]

2008-12-09 @ 08:04:32
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0