Hemma igen!

Hallå alla där ute, saknat mig? ; )

Nu är vi iaf hemma igen,
skönt, hur brukar man säga?!
"borta bra, men hemma bäst!"
Stämmer bra det.
Dåså, ska skriva lite om fredagen.
Det var jätte trevligt med folket som kom över för att gratta Patrik på sin 21 års dag och Novalie som vart 2 månader.
Vi fikade och snackade lite skit.
Äsch orkar inte skriva mer om det,
nu kommer bilder från den dagen iaf!

   
  
Novalie på morgonen med sin pyjamas =) Och ett värligt glatt humör...

  
Nu är hon ombytt till finkläderna!

 
Min kusin Rebecca och Novalie <3

 
Mina 2 älsklingar, Patrik står och steker köttbullar hehe!

  
Lillstumpan innan läggdags hehe, så söt!

Igår hade vi som sagt en liten mini jul hemma hos Novalies farmor.
Vi åt lite julmat och bytte julklappar.
Novalie fick:
*En mössa och body - av faster Emely och Petter
* En body, en handduk, badolja och t-shirt - av Patriks mormor och morfar
*Ett par jeans - av Farmor pia

Jag och patrik fick:
* ljuslyktor + ljus + dörrmatta
tror det var allt, men kommer inte ihåg hehe.
Minnet e bra men kort!

Vi hade det iaf jätte trevligt.
Novalie somnade strax efter 22:30,
då fortsatte vi vuxna vara uppe en stund till,
spelade TP till 01:00 ungefär,
sen vart det läggdags för oss också.
Här kommer lite bilder från igår.

  

  

  

  



Japp, det var bilderna det.
Nu börjar novalie vakna,
hon e säkert hungrig.
Men nu har jag iaf uppdaterat med bilderna som jag lovade =)


Ha det bra,
och kommentera mera e ni snälla,
ser ju att ni är en massa som läser min blogg.
Och var inte anonym,
vill ju kika eran blogg också eller så kan ni skriva vem ni är så man vet =)

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hon är så himla söt! och vilken söt mössa/hatt hon har på sig ; )

2008-12-22 @ 14:56:42
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Pauline

Ja du vet ju att jag följer din blogg =) Va söt hon är eran ängel =)

2008-12-22 @ 18:06:06
Postat av: I.J

hej hej! Gå in läs om mitt framtida år som au-pair i NY :) :)! God jul ! :)

2008-12-22 @ 19:57:36
URL: http://ingelalala.blogg.se/
Postat av: sandra

gud så söt hon är lilla tösen :)

2008-12-23 @ 20:28:45
URL: http://ajaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0