Halloj

Hej allihopa!

Idag har vart en jobbig men trevlig dag,
det började med att vi åkte till forum och lämnade in min bärbara dator som är trasig efter 1 VECKA,
skit dator.
Sen åkte vi till sickla,
mötte Thomas och Therese,
gick till Phonehouse för att häma min mobil som blivit lagad "trodde jag"...
dom sa att hela mobilen var ny förutom luckan på baksidan, det var min gamla.
Gick sen till Mcdonalds, åt lite och pillade på mobilen,
det funkade jätte bra nu och skicka mms, men vart fan tog ljudet vägen då?
försäkte spela upp en låt men det hördes ingenting,
försäkte ringa men den vibrerade bara.
Gick tillbaka till Phonehouse och berättade allt,
aaa då var den HELT NYA mobilen TRASIG...
Hur fan kan det gå till???
fick iaf en ny låne telefon och på måndag ska jag tillbaka dit för att fixa en massa papper och skicka in den,
så att jag kanske får en helt ny i en kartong,
får hoppas på det iaf.

Sen åkte vi hem till oss,
bjöd Thomas och Therese på middag och satt och skratta en massa...
kul kul =)

Sitter nu och funderar på om man ska över till Veronika och vara där en stund,
kvällen e ju ung hehe...

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0