God jul

God jul allihopa som läser det här.
Nu börjar våran jul ta slut.
Kvällen och tröttheten har börjat närma sig.
Våran jul har vart väldigt trevlig och mysig!
Det började med att jag mormor och Novalie åkte upp till morfar på Henkan och hälsade på,
gav honom lite julmat och sen promenerade jag hem till Jeppe och hälsade på en snabbis.
Hjördis hade köpt en pyjamas och en mössa åt Novalie.
Efter det så kom jag hem, då var Malin och Patrik här hemma.
Vi satt och åt choklad och väntade på att svärmor och svärfar skulle komma.
Dom kom runt 15:00 och då kollade vi lite på Kalle Anka och satt och små pratade lite.
Vid 16.30 gick vi upp till Patriks farmor och farfar.
Åt julmat och öppnade julklappar.
Jag och patrik fick hammarby handdukar, ljuslykta, stickade vantar.
Novalie fick en massa kläder.
Jag fick även presentkort på H&M, pengar, ett jätte fint guld armband av min älskling<3
tycker om det jätte mycket, ljus igen av min mamma =).
En massa fina saker helt enkelt.
Tänkte lägga upp lite bilder från våran härliga jul!!!

                                   
En mätt och belåten tjej från imorse =)     Novalie var färdigt påklädd iaf =)


Gammelmorfar & Novalie


                               <3Den LYCKLIGA familjen <3


           Patrik & Malin


                                    Min lilla tomtenissa ; )


                                  Julglad tjej det här =)

Det var lite bilder från idag!

Nu ska jag fortsätta mysa med min familj =)

God fortsättning

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Så stor hon har blivit. Låter som att ni har haft en mysig jul : )

2008-12-24 @ 23:40:02
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0