gamla stan

Gick upp strax efter 8 imorse och ringde ett samtal.
Efter det så vaknade Novalie och ville inte somna om,
bestämde mig då för att åka in till mormors jobb som ligger på Drottninggatan.
Bussresan dit gick jätte bra,
Vi åt lunch tillsammans (Sushi) och efter det så promenerade jag från drottninggatan till slussen.
Gick genom Gamla Stan, det är så himla mysigt där,
det doftade brända mandlar som dom gjorde i ett litet gatukök och så var det en massa turister (som vanligt) hehe.
Det e verkligen hel mysigt att gå runt i Gamla Stan.
men iaf, när vi kom fram till slussen så åkte jag hem till Morbror Patriks "fru" Paula i Hemmesta,
fikade lite och snacka skit.
Hon hade vart i New York, lyckos henne, jag vill också hehe.
Fick en body till Novalie som var rosa och där det stod "I <3 NY" på.
Jätte söt, men den var lite för stor så hon får använda den lite senare.
Sen fick Novalie en mössa och 2 par vantar av min kusin Isabella
och jag fick ett julkort och 3 tomtar av henne plus en smörkniv som hon hade gjort på träslöjden,
jätte fint,,, Tack älskade kusin =)
Åkte hem sen vid kvart i 5 och var hemma runt halv 6.
Böt sängkläder, satte på en maskin, vek tvätt och lagade middag tills Patrik kom hem.
Sen kom Veronika på en fika också, lr det vart längre än en fika,
vi satt och kolla på Playboy mansion och Vicktoria Silverstets program på E! kanalen,
sen gick Verra hem.

Imorgon hade jag tänkt och åka till jobbet,
dom har sitt sista personalmöte inna julen,
så jag tänkte sysselsätta mig med det imorgon.

Jaha snart e det jul, känns inte som det!
Vart är snön???
Vill ju ha snöjulafton.

Funderar på om jag och Novalie ska åka till mamma och dom på mellandagarna,
känner att det finns inget och göra här hemma, Patrik jobbar ju. TYVÄRR =(

Aja ska lägga mig på soffan nu och kolla på tv.

Peace!!!


Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

HÄR ÄR SNÖN! : ) I mellandagarna ska man ju shoppa på rea ju. Det ska iallafall jag göra.

2008-12-17 @ 15:43:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0