Dålig uppdatering!

Har vart mycket nu efter jul och så,
så har inte hunnit uppdatera.
Men allting har varit bra och nu sitter man och väntar in det nya året.
Ska fira nyår hemma hos ett par gamla arbetskamrater i Farsta.
Ska bli jätte trevligt och få träffa dom igen,
plus att ena arbetskamratern har fått en son,
två veckor innan Novalie föddes.
Så det blir och sitta och snacka om barn hehe.
Men iaf, vi ska inte stanna fram till 12 slaget eftersom jag inte
vill åka kommunalt med Novalie mitt i natten på nyårsafton,
så min mormor kommer och hämtar oss runt 9 eller 10,
sen åker vi antingen hem eller till värmdö och firar 12 slaget
med min morbror och hans familj =)

Igår var jag och Patrik i sickla och shoppade lite.
Det vart nyårs klänning till Novalie (bild kommer sen på onsdag någongång),
sen köpte vi en LCD tv in till sovrummet ; )
så nu har vi lyxat till sovrummet också. hehe!

I lördags var min mamma, "pappa", lillebror, "farfar", "farmor, "faster", "kusin" här och hälsade på.
I julklapp fick jag en micro och en kaffebryggare av dom,
vi åkte till sickla - El Giganten och jag fick välja själv vilken jag ville ha =),
Väldigt snällt av dom.
Så nu sitter jag framför datorn med en kopp av mitt goda kaffe =)

Nehe, nu ska jag försöka få tag på en tjejkompis till mig!
Hon ska göra kejsarsnitt idag =)
Hoppas allt går bra... All lycka till dig gumman!

Hörs kanske senare ; )

Kommentarer
Postat av: Lillis

Hi hi.. Hade juh fått lilla Amanda utskuren nästan 3 timmar innan du skrev detta :)



08.56

2009-01-01 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0