Äntligen...

Äntligen får jag sätta mig ner en stund, usch va trött jag e.
Har iaf vart på Hemköp i Lännersta och handlat.
Shit va dyrt det är där.
sista gången jag handlar mat där iaf!
Aja har vart hemma en stund nu,
fixat och plockat och diskat och håller på och tvättar för fullt.
Morbror P ligger i soffan och sover och Novalie sitter i bärselen och sover.
Snart kommer älsklingen hem också,
han slutade nu klockan 18.
Ska väl sätta igång och panera fisk snart.



Ett STORT grattis till LILLIS & ANTE
som fick en liten AMANDA idag ; )
Grattis till er och jag önskar er all lycka i världen!

Kommentarer
Postat av: Lillis

Tack tack gumman.. Sätter nog ut bilder på facebook imorrn så får du se underverket :)

2009-01-01 @ 23:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0