ännu en dag över

Idag var min mamma här som jag nämnde tidigare, och det var jätte trevligt.
Hon myste en massa med Novalie och sen gick vi ner till centrum, kollade lite och köpte lunch!

   
                                                   Novalie och hennes mormor <3                                  

Sedan kom Veronika förbi och drack kaffe och vi kollade på Top model 9.
Sen gick vi ner till centrum och mötte Patrik som kom hem från jobbet.
Jag och Patrik fortsatte till frisören som precis öppnat, och Patrik klippte sig.

När vi kom hem så började jag laga mat, jag gjorde Cannelloni fylld med köttförs och tomatsås och smält ost över, det vart riktigt gott, kollade också på sista avsnittet av Andra Avenyn.
Sen började jag baka hehe, gjorde Rocky Road, veronika sa att det e skit gott så vi får väl se, den står i kylskåpet nu och ska bli kall och stelna så man kan skära i den sen...

Imorgon blir det iaf en hel dag i fiskis igen, ska vara hemma hos Novalies farmor hela dagen/kvällen och kolla på finalen av idol, sen åker vi och hämtar Patrik från hans jobbs julfest.

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch och sen natta Novalie och mig själv...


God Natt!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Är Novalie mest lik dig eller Patrik? : ) I våra familjer råder de väldigt delade meningar om vem Freija är lik... (haha).

2008-12-13 @ 01:59:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Hehe okej, jag har inte sett Pia på fler år, tror senast var när jag umgicks med Emely och när var de? typ 8 år sen ; D haha. Dom så ändras ju så mycket i utseende när dem växer, man känner nästan inte igen Freija på bilderna då hon var pytteliten.

2008-12-13 @ 20:23:26
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0