Adventsfika

Idag har jag, Novalie och Patrik vart i forum och fikat med Thomas och hans tjej Therese,
jätte trevligt var det och vi planerade att åka till Gröna Lunds julmarknad nästa lördag och sen hem till oss och äta middag.
 Men det e ju långt kvar tills dess hehe.
Efter forum promenerade vi till mitt jobb,
 dom hade adventsfika för boende och föräldrar.
det var kul att få träffa dom flesta igen!

Nu är vi iaf hemma, vi håller på och lagar mat.
Hasselbacks potatis med fläskfile och rödvinssås =) Mmmm....
bara längtar tills maten är klar.

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, Jo juste,
Välkommen tillbaka med din blogg Carro =)
Äntligen får jag något att läsa hehe.

Aja nog med uppdateringar nu.
Nu ska jag läsa Carros blogg!



Kram!

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag var på Gröna lunds "julmarknad" förra helgen och det var inte alls något märkvärdigt. Trodde det skulle vara mer juligt, men det var de inte. Besvikelse. Vi var där i högst 20 minuter sen tog vi bussen till stan : )

2008-12-07 @ 18:02:39
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0