Stor städat

Äntligen är jag färdig med städningen,
trodde inte jag skulle ja ork till det idag men det hade jag =).
Dammsugaren gick sönder också, så måste köpa en ny =(
Känns så himla skönt att ha det gjort, nu kan man bara njuta resten av dagen.
Glömt bort att äta har jag också gjort,
vaknade imorse och tog ett glas saft med mina järntabletter,
sen kom det besök och sen gick jag en vända med alexandra och sen började jag städa och är klar nu.
Äter lite yoghurt med musli först nu.
Ska börja med middagen snart också,
det blir makaronilåda med taco smak =)
Jätte gott är det!
Men det är iaf inte bra att inte ha ätit någonting på så länge, stackars bebis där inne =(

Ne nu ska jag sätta igång med maten =)




/Emma! ; )

Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Vi brukar också göra Makaroni lådan med tacosmak de blir lite godare än den vanliga varianten.

2008-08-14 @ 15:13:50
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0