Party!!!

Ikväll är det party ; )
Party o party, det är patriks storasysters kille som ska ha 25 års fest så vi ska dit och äta middag och vara sociala en stund, blir inte allt för länge eftersom älsklingen ska jobba imorgon och sen så blir jag så trött också.
Men det ska bli kul och få fixa till sig lite, platta håret och sminka upp sig lite för en gång skull =)
Det känns ganska skönt att inte behöva tänka på kläderna så mycket längre. Jag kommer ihåg då när man inte var gravid så bråkade man med garderoben i timmar men nu är det inte så mycket som passar längre så det blir vad det blir.

Lite party bilder från förr ; )

     

  

Ja det var tider det ; )

Kul hade jag, men inget jag direkt saknar!


Ne nu ska jag börja fixa mig lite...
Ha en trevlg Lördag =)

Kommentarer
Postat av: Theodorsmamma

hehe jaa men din lilltjej kommer snart:) det kommer gå jätte fort:D

2008-08-31 @ 18:52:27
URL: http://sussiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0