MVC

Var på mvc igår och allting såg jätte bra ut.
Lillflickans hjärtslag var på 140
och magen växer enligt kurvan!
Vägde mig också igen och jag hade inte gått upp något sen sist,
så sammanlagt hittills så har jag gått upp 4 kg sen jag skrev in mig,
och nu är jag inne på vecka 33 =).
Men hon sa att det är bebisen som tar allt mitt så därför har inte jag gått upp i vikt så mycket!

Hämtade spjälsängen igår också och den var fin =)
Så nu har vi det mesta känns det som...

Nu ska jag äta lite frukost, börjar kurra i magen hehe....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jag gick bara upp 6.4kg och jag var enorm, däremot gick jag ner 13kg efter förlossningen.

2008-08-22 @ 16:20:47
Postat av: FREIJAS MAMMA [TÄVLING!] - Caroline.

Jag gick upp 15 kg hade gärna behållt allt ihop, men nä då allt försvann och lika smal blev man igen. Tråkigt!

2008-08-22 @ 23:24:28
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0