Jätte seg!

Usch va seg jag känner mig, känns som jag skulle behöva sova en timme eller två.
Men ska upp till Patriks farmor och farfar nu vid 17:00 tiden och äta middag, så får lov och hålla mig vaken ett tag till.
Carro och Mathilda har vart hos mig idag fram tills nu, var lika trevligt som vanligt =)

Nu är vardagsrummet klart =)
Vart fint tycker jag, men det är ju fortfarande hall, sovrum och kök kvar!
Så det är bara och bita ihop ett tag till tills allt är klart.

Inte nog mer att hela lägenheten ser ut som ett bombnedslag så håller det på ett par spaniorer och spolar taken här där vi bor. Och det har kommit en massa skit och helt blött på balkongen, så utemöblerna är helt skitiga och dyng sura : (
Blir snart tokig =(


Ne om man kanske skulle börja fixa sig lite nu innan middagen...

Ha det bra =)


Hittade förresten en sida där man kan skicka in ett kort på sig själv och sen se hur man skulle sett ut från 1950-talet fram till 2000-talet, skit kul... så här bjuder jag på en bild haha!


1950 Talet
(tror jag att det var)
; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0