Höst?

Riktigt höst väder ute,
känns så himla skönt för nu slipper jag verkligen få dåligt samvete att jag sitter hemma ifall det hade varit varmt.
Så det känns bra,
det är nog första gången jag är glad över att det är dåligt väder!

I onsdags förra veckan så åkte jag o patrik till min familj i Malmköping och sov äver där till på fredagen. Jätte mysigt var det och badade mesta dels i polen som mamma och dom har på tomten =)


sen tog vi det bara lugnt och laddade upp inför resan till Sundsvall där det var bröllop på Lördagen!
Så himla vackert bröllop, jag grät ett antal gånger under bröllop, det var så vackert! Sen tror jag att graviditeten spökar lite också... (Extra känslig hehe )

Lite bilder från bröllopet kommer här :


Mina två morbröder,
(han utan solglasögen är det som gifter sig)



Morbror och kusinerna


Minsta kusinen Isabell döptes också efter bröllopet!


Bröllopsparet <3


En massa kyssar förekom också hehe!


Bröllopsdansen = )


Det var verkligen en upplevelse och riktigt fint som sagt var!
Snart kanske det är jag som står vid altaret ; )






Min mamma & jag... LIKA? ; )





Ne nu ska jag gå och äta lite lasagne med älsklingen min ; )


///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0