Hemma igen...

Efter en hel dag i malmköping hos mamma!
Det var trevligt, men jag var så himla trött, så det var inte lika kul!
Kom som sagt hem för ca 20 minuter sedan och sitter nu och väntar på att älsklingen ska komma hem från fotbollsmatchen.
Hammarby förlorade tydligen med 4-2. inte bra  men men bättre lycka nästa gång eller vad man säger!

Måste lägga mig i hyffsad tid idag, veronika kommer förbi med Bonzo (hennes långhåriga schäfer) imorgon bitti klockan 07:00 och lämnar honom här, vi ska vara hundvakt åt honom från imorgon till söndag förmiddag =) då får jag sällskap på mina promenader ; )

Ne nu ska jag gå och byta om till sov kläder och kolla på tv en stund!!!


Ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0