Förlossningskliniken

Har suttit som fast klistard framför tv4 fakta sen 20:00.
Har kollat på förlossningskliniken och riskförlossnigar,
det ser verkligen helt underbart ut när dom föder sina små mirakel.
Vill verkligen att det ska vara min tur nu,
längtar något oerhört mycket.
Vill ha min lilla flicka och nosa på,
tycker ju att bebisar luktar så underbart hehe.
Att få ha henne i min famn är min största önskan just nu.
Känns som att det är evigheter kvar fast det egentligen inte är så lång tid kvar,
det går ju så fort!

Nu när jag är hemma så vill jag att målarna ska komma och tapetsera och måla lägenheten så den blir klar någon gång. Vill fixa barn rummet.
Det ser ut som ett bombnedslag här inne hehe.
Det är leksaker och bebis kläder överallt.

Jaha imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med,
ska iaf ta min lilla promenad och älsklingen slutar 16:00 imorgon så det är ju inte allt för sent.
Slipper jag vara ensam jätte länge hehe.

Ska fortsätta kolla lite på tv nu och sen lägga mig, höres imorgon =)
God Natt!




Kommentarer
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag tror de blir att beställa en sånn i morgon. Pojkvännen tyckte dock det var himla onödigt. Karlar... haha. Jag har förresten plockat ihop lite kläder från Freija som jag tänkte ge er om ni vill ha. Jag har massor med kläder här hemma som är Mathildas gamla också. Ska ta med dem till STHLM när jag kommer i September för jag tror att Karro skulle ge dem till dig : )

2008-08-13 @ 23:23:40
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Jag tycker alla klagar över att dem där 10 månaderna som gravid går såå sakta men jag tycker som du skriver att de gick jätte fort! : ) Poff så låg man där på förlossningen och krystade ut sitt mirakel.

2008-08-13 @ 23:24:49
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0