Blåsigt

God morgon allihopa, vaknade här för inte alls så länge sen, hörde hur mycket det blåste ute. Skönt tycker jag =)
Idag är det torsdag och det är ionte mycket som händer, ska väl ut på min lilla promenad om en stund, och sen hem och diska...

Patrik slutar som sagt vid fyra idag så tiden går nog väldigt snabbt tills dess =)
Måste nog ringa mormor också och se när hon kommer och hämtar mig imorgon.
Imorgon när jag kommer hem så kommer inte älsklingen att vara hemma,
han ska se på en fotbollsmatch mellan guif och hammarby,
han är ju hammarbyare så förstår om han vill se matchen.
Så jag kommer vara ensam fram till senare på kvällen.
Men det kan nog vara skönt det också,
ligga och titta på tv och äta något gott för sig själv ; )

Ne ska ringa mormor nu, men jag skriver väl säkert senare idag =)


HAHA mir mormor och min morbror flummar sig ; )


Kraaaam!

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: Kul att du gillar den! :D



Ha en bra dag! :D

2008-08-14 @ 10:16:37
URL: http://marinaberglund.blogg.se/
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Karro är bäst! Hon finns alltid där : ) Jag de vorre kul, jag ska ju ut till Karro nåndag när jag är i sthlm eller flera Ska ju vara i sthlm mer än en vecka så amn lär ju hinna med endel.

2008-08-14 @ 10:45:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0