Natten åter igen!

Känns som att jag jobbar natt hela tiden *hehe*
Fast det e ju bara andra natten på denna vecka. men sen e det inge mer natt först om ca 2 veckor, så det känns skönt att få komma hem efter en arbetsdag och sova bredvid älsklingen min och vakna bredvid honom också.

I nya lägenheten känns det jätte bra, har fått ganska mycket gjort med mycket mer består. Har fått en tid på besiktning på våran nya lägenhet för den ser ju ändå förjävlig ut, den 5 maj. Tapeterna i vardagsrummet är från 60 talet *haha* men golvet får man byta själv, så vi tänkte köpa enkelt klick golv och lägga i vardagsrummet.


Bebis

Du har gått - 15 fullgångna veckor och 1 dag(ar)

Men du är i - 16:e veckan

Du är i -  4:e lunarmånaden av 10

Du är i - 4:e graviditetsmånaden av 9

Du har gått - 106 dagar av 280

Och har ca - 174 dagar kvar till förlossningsdagen


Ne nu sk ajag ringa älsklingen och vi båda ska in på IKEAS hemsida så jag kna visa honom vilken soffa det e jag vill ha =)


///Emmzii<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0