Jobba idag, sen ledig =)

Jobbar idag med, sen e jag ledig fredag, lördag, söndag och måndag =)
Då hinner man fixa i den nya lägenheten =)
Längtar till Lördag då vi ska flytta och sen ska min nya kära granne komma över, Veronika =) =) =)

En killkompis Patrick skickade över alla Thailands bilder igår till mig, va jätte kul o titta igen dom, gud va man saknar tillbaka dit.

Några bilder!


           

     

Blir ju ingen utomalndsresa dett år, nu flytten, plus dubbla hyror och sen bebis i oktober. så jag får njuta av dom här bilderna istället hehe!

Fast jag har ju världens underbaraste älskling som jag kommer att bo med och spenera min tid med. och bara det känns ju bra, så vi klarar oss utan resa detta år =)

Ne nu måste jag äta frukost, e så himla hungrig!



///Emmzii<3


Kommentarer
Postat av: Veronika

ååååå vad man vill åka utomlands när man ser dina bilder!!!! =) du ser så lycklig ut! åhh...

2008-04-17 @ 21:30:32
Postat av: Sanna

Hej gumman :) Jag längtar också tillbaka! Kommer aldrig glömma när vi sågs där vid stranden ;)Grattis till magen också!!! :D Jag hörde ryktas om det för några veckor sedan ;) Trivs du i storstaden då? Saknar dig... PUsspuss

2008-05-02 @ 13:08:13
URL: http://RealRockingGal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0